Jacek Wo., Dzięki za wyjaśnienia. Nie znam niemieckiego i nie czytałem artykułu. ops: Niemniej jednak, może doczytałeś lub się domyślasz dlaczego w przypadku rozmiaru 195/65 Goodyear-a umieszczono dopiero na 3 miejscu, dopiero za Dunlop-em, z którym wygrywa lub remisuje w każdej kategorii. Albo Uniroyal, który jest za Semperit. Pierwszy przekroczył górna granice o 0,2 w kategorii o wadze 10%, zaś drugi o 0,4 w kategorii o wadze (15%).
Swoje wyliczenia zrobiłem tak z ciekawości, i nie w celu podważania wyników. Chociaż do wszelkich testów prowadzonych również przez niezależne organizacje podchodzę dość sceptycznie i czasami sam zmieniam sposób liczenia uwzględniający moje preferencję. Dla siebie zmieniłem np. wagę dla kilku warunków: na suchym - 20, na mokro -30, na śniegu - 15, na lodzie - 5, hałas -10, paliwożerność - 10 i ścieralność - 10. Dla takich założeń (nie uwzględniając warunku ADAC o której pisał Jacek Wo.) pierwsza trójka w rozmiarze 195/65 wygląda następująco Goodyear, Michelin, Continental.
Ja i tak wybrałem Uniroyal-e. Dlaczego: miałem w poprzednim aucie letnie i byłem zadowolony (zresztą jak większość użytkowników z opon które mają :diabelski_usmiech ), dobry stosunek cena/jakość.
Swoje wyliczenia zrobiłem tak z ciekawości, i nie w celu podważania wyników. Chociaż do wszelkich testów prowadzonych również przez niezależne organizacje podchodzę dość sceptycznie i czasami sam zmieniam sposób liczenia uwzględniający moje preferencję. Dla siebie zmieniłem np. wagę dla kilku warunków: na suchym - 20, na mokro -30, na śniegu - 15, na lodzie - 5, hałas -10, paliwożerność - 10 i ścieralność - 10. Dla takich założeń (nie uwzględniając warunku ADAC o której pisał Jacek Wo.) pierwsza trójka w rozmiarze 195/65 wygląda następująco Goodyear, Michelin, Continental.
Ja i tak wybrałem Uniroyal-e. Dlaczego: miałem w poprzednim aucie letnie i byłem zadowolony (zresztą jak większość użytkowników z opon które mają :diabelski_usmiech ), dobry stosunek cena/jakość.
Komentarz